школа HACCP

Відкриваємо власний заклад

Теми блогу
Контруктор документації HACCP

Власний заклад – почнімо із концепції

Щодня ми помічаємо як відкривається все більше і більше нових ресторанів та кафе.
Діло у тому що власний ресторан це не лише гарний прибуток а і спосіб самовираження.
Складно перебачити усі нюанси та проблеми які зустрінуться у Вас на шляху але давайте спробуємо поговорити про основні аспекти пов’язані із відкриттям власного закладу.
Яким буде Ваш заклад? Для кого він створений? Де буде знаходитись? Хто Ваша цільова аудиторія? Чи є парковки, житлові будинки, зупинки біля місця де планується відкрити заклад? Відповівши на ці та подібні питання, уява майбутнього ресторатора починає вимальовувати перші концептуальні ідеї майбутнього закладу.

Фінансове планування
Власний заклад приносить дохід індивідуально та залежить від багатьох факторів. Наприклад, для ресторанів Європи рентабельність на рівні 8% вважається успішною. Що ж до вітчизняної статистики, рентабельність у 30% ще 10 років тому вважалась прийнятною. У сучасності інвестор сам визначає для себе цілі та будує плани. Адже успіх – це реалізація Ваших планів та очікувань.
Варто зазначити, пріоритетом для власника ресторану має стати збільшення кількості клієнтів та, відповідно, збільшення прибутку, але не економія. Не варто відмовляйтесь від нового кухонного приладдя, музикантів чи живих квітів в угоду заощадження коштів.
Для нового закладу (які і для багатолітнього ресторану з історією) важливо бути у тренді та мати свою «ізюминку». Видатки на вдосконалення мають відповідати Вашим реальним фінансовим можливостям. Пам’ятайте про можливість форс-мажору, погоду, сезонні фактори ризику та свята в країні. А також рекламу, видатки на яку мають бути не менше 10% від загального прибутку.

Команда
Підбирайте людей професійних та близьких собі по духу. Часто видно хто стоїть пере Вами, видно коли людина потребує роботи, розвитку та навчання. Важливо підтримувати командний дух, спілкуватись та прислухатись до працівників. Таким чином ви знатимете чим живе заклад та підтримуватимете гарні відносини.

Ваші клієнти
У роботі бувають як виправдані зауваження так і безпідставні претензії зі сторони клієнта.
Створіть алгоритм взаємодії з клієнтом у випадку коли його претензії мають підґрунтя. Проста інструкція для працівників заощадить багато часу а клієнти залишаться із позитивним настроєм та прийдуть до Вас ще і ще. Гість завжди правий – але пам’ятайте що Ваш заклад готує страви за стандартом та на високому рівні професіоналізму, поважайте те що ви робите. Якщо Ви впевнені у рівні Вашого сервісу – відстоюйте свою роботу.
Інструктуйте персонал по психологічних стандартах, конфліктології та поведінці у складних ситуаціях. Вивчіть свого клієнта та знайте що будь-яку конфліктну ситуацію можна вирішити з позитивним результатом. Важче з соцмережами, люди які розповсюджують негатив в інтернеті це категорія людей з якими не варто сперечатись онлайн.

Ваш бренд
Усе що ресторатор робить з точки зору маркетингу та розвитку складає бренд закладу.
Відвідавши ресторан десь у Неаполі ви можете помітити що келихи для вина у них точно такі ж як у Вашому улюбленому ресторані Львова, тільки у Львові вино смачніше бо солодше, а сухі італійські вина Вам не до смаку. Даний приклад показує що ресторан у Львові запам’ятався вам. Це може бути що завгодно: незвичні серветки, цікава форма працівників, подача страв яку неможливо забути.
Найвищий рівень – коли гості закладу навіть не розуміють у чому його «ізюминка» але продовжують його навідувати, легко вирізняють з-поміж інших.

Як досягти успіху відкривши власний заклад?
Успіх – реалізація поставлених перед собою цілей яка приносить реальні результати.
Любіть те що ви робите, зробіть «для людей як  для себе». Отримуйте задоволення від процесу.
Ви станете приречені на успіх.

Також радимо ознайозити з інформацією про “Процедуру проходження санітарного контролю у закладі

Більше цікавої інформації на нашій сторніці Facebook.com/haccpapp/

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.